Mitoc - Recrutare personal

În conformitate cu prevederile art. 4 din H.G. nr. 1579 / 2005 pentru aprobarea Statutului personalului voluntar din serviciile de urgențã voluntare, persoana care solicitã sa se încadreze ca voluntar în serviciile de urgențã voluntare trebuie sã îndeplineascã urmãtoarele condiții:

a) sa aibã domiciliul în unitatea administrativ-teritorialã reprezentatã de consiliul local al comunei, beneficiar al voluntariatului;
b) sa aibã vârsta cuprinsã între 18 ani și 50 de ani;
c) sã fie apt din punct de vedere medical;
d) sa posede documentele care sã îi ateste pregãtirea în specializarea pentru  care încheie contractul de voluntariat;
e) sã nu fi fost condamnat pentru sãvarșirea de infracțiuni cu intenție;
f) sa nu fi pierdut anterior calitatea de voluntar in serviciul de urgenta voluntar p
entru abateri de la regulile de disciplinã, neîndeplinirea îndatoririlor sau a conditților contractuale personalului voluntar din serviciile de urgențã voluntare; 

La încheierea contractului de voluntariat au prioritate persoanele care:
a) au satisfãcut serviciul militar în termen sau cu termen redus, în  specialitatile: pompieri, protecție civilã, geniu, transmisiuni, chimie, medicinã, marinã;
b) au absolvit cursurile specifice adaptãrii la misiuni și la executarea acțiunilor de intervenție în situații de urgențã/dezastre.

HOTARARE nr. 1.579 din 8 decembrie 2005  pentru aprobarea Statutului personalului voluntar din serviciile de urgenta voluntare

Persoanele interesate pot solicita, în scris, încadrarea în S.V.S.U., prin depunerea unei cereri la registratura Primãriei comunei Mitoc.
Pentru mai multe informații, persoana de contact: Silviu Sofronea, tel: 0231562020, e-mail: svsumitoc@yahoo.com